نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

جیگرمادوتا

نازنین زهرا خوش اومدی!!!

1391/6/9 15:02
نویسنده : مامان وبابا
839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی!!!

بالاخره اومدی!!!!

 

صبح روز شنبه ساعت ٩وچهل دقیقه بود که چشم منتظر من وبابایی به دیدن روی ماه نازنین زهرا روشن شد!

مامانی چند روز دیگه حتما میام و مفصل برات اون روز و شرح میدم!!!

اما الان چند تا عکس ناز از عشق نازمون!!!

اولین باری که توی اتاق مامانی آوردنتون!!!

 

 

این جا هم از بیمارستان مرخص شدیم واومدیم خونه مامان جون!

عزیزم اینجا مامان جون شما روبرده بود حموم!!!اینقدر آروم بودی که نگو!!!

قربون چشمای قشنگت مامان!!!

مامانی قربون اون لبای قلوه ای ات قشنگم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه مریم
9 شهریور 91 16:46
عزییییییییییییییییییییییییییزم بوس جیگر عمه نازی داداشی و آجی گلم خدا حفظش کنه
نجمه
16 شهریور 91 10:46
سلام خیلی خوشحال شدم که بالاخره روی ماه نازنین زهراتون و دیدید خیلی ذوق کردم نیست دخمل منم نازنین زهراست کلی به شما حسودی کردم و یه عالمه گریه کردم منم نازنینم و می خوام دیگه صبرم تموم شده نمی تونم صبر کنم هزار بار تبریک
طاهره مامان امیرعلی
16 شهریور 91 23:40
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
فرزانه مامان نازنين زهرا
19 شهریور 91 13:07
سلام خانم خوبيد بلاخره به وبتون سر زديم چه دختر ماهي چه چشاي خوشگلي داره خاله قربونت بره ناناسي من انشاا... زير سايه پدر و مادر با موفقيت و سلامتي زندگي كني خيلي زود بهت سر ميزنم نازنين زهرا ميگه خوشحالم كه يه دوست خوشگل و هم اسم خودم پيدا كردم بوووووووووووووووووووس
مامان ریحانه
17 مهر 91 0:27
سبارک باشه عزیزم
زینب مامان امیر عباس
17 مهر 91 0:47
سلام عزیزم ... قدم این دختر ناز نازی مبارک.. ماشالله چه اسم برازنده ای داره ... انشالله عروسش کنید ... خدا نگهداره براتون