نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

جیگرمادوتا

چند تا حرف درگوشی با دختر نازم!

1391/5/30 12:27
نویسنده : مامان وبابا
680 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مامان!

امروز میخوام چند تا نصیحت برات یادگاری بذارم،وقتی بزرگ شدی خانم تر شدی،به یاد مامان بخونی!!!

خیلی دوست دارم عزیزم!اینقدر این جمله رو تکرار می کنم تا نکنه یه روز یادت بره مامان وبابا چقدر دوست دارن!وهیچ کس جز خدای مهربون تو رو بیشتر از مامان وبابا دوست نداره ونگران آیندت نیست!!!

 تو دوست داشتنی هستی اگر...

درد هایت تو را از دیدن درد های دیگران کور نکرده باشد.

تو زنده ای اگر...

امید های فردا برایت بیشتر از مشکلات دیروز اهمیت داشته باشد.

تو با شرافتی اگر...

آبروی دیگران را مانند آبروی خودت محترم بشماری...

تو آزادی اگر...

خودت را کنترل کنی،نه دیگران را.

تو بخشنده ای اگر...

بتوانی به همان زیبایی که می گیری،به دیگران ببخشی.

تو مهربانی اگر...

وقتی دیگران مرتکب اشتباهاتی می شوند که تو هم در خود سراغ داری،آن ها را ببخشی.

تو شادی اگر...

گلی را ببینی و به خاطر این زیبایی خدا را شکر کنی.

تو زیبایی اگر...

احتیاج به آینه نداشته باشی تا این را به تو بگوید.

تو ثروتمندی اگر...

هیچ گاه بیش از آن چه داری،نیاز نداشته باشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نجمه
28 مرداد 91 14:03
سلام مامان نازنین زهرا کی ایشالله تاریخ زایمانتونه و دختر گلتون میاد ؟؟؟؟؟ خوش به حالتون که روزای آخر و سپری می کنید من هنوز 1 ماه باید انتظار دیدن نازنینم و بکشم تو رو خدا من و نازنینم رو هم دعا کنید خیلی استرس دارم